ΑΘΗΝΑ
13:13
|
25.06.2026
Απαντώντας σε ερώτηση βουλευτή της αντιπολίτευσης, ο Αρμένιος πρωθυπουργός δήλωσε ότι είναι πιθανή η αποχώρηση από την CSTO.
Αρμενικός στρατός
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Η Αρμενία θα αποχωρήσει από τον Οργανισμό Συνθήκης Συλλογικής Ασφάλειας (CSTO), δήλωσε την Τετάρτη ο πρωθυπουργός Νικολ Πασινιάν.

Απαντώντας σε ερώτηση νομοθέτη της αντιπολίτευσης στο κοινοβούλιο, δήλωσε:

Θα αποχωρήσουμε (από την CSTO), νομίζετε πως με τρομάζετε με αυτή την ερώτηση; Όλα είναι εντάξει με εμάς, εμείς θα αποφασίσουμε πότε θα φύγουμε. Ποιο νομίζετε ότι είναι το επόμενο βήμα, μπορούμε να επιστρέψουμε; Μην ανησυχείτε.

Η συμμαχία CSTO, η οποία σχηματίστηκε το 2002, αποτελείται από έξι μετασοβιετικά κράτη -Αρμενία, Λευκορωσία, Καζακστάν, Κιργιστάν, Ρωσία και Τατζικιστάν.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αιχμές Καρυστιανού για αποχωρήσεις και επιθέσεις: «Ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν»

Εκδήλωση: «Ανοχύρωτη Δημοκρατία – Κράτος Δικαίου σε κρίση»

Στη Βουλή ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης με φόντο την εκλογή αιρετών σε έναν γύρο

Οι συγκρούσεις της ψηφιακής εποχής

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα