Μια ισπανική τρέλα μεγαλώνει στην μαγευτική χώρα, η οποία ενθαρρύνει τους ανύπαντρους να αναζητούν συντρόφους στα σούπερ μάρκετ, χρησιμοποιώντας έναν κωδικό που βασίζεται σε φρούτα. Αυτό έχει προκαλέσει χαοτικές σκηνές και μάλιστα οδήγησε αρκετές φορές την αστυνομία να αποκαταστήσει την τάξη.
Τις τελευταίες ημέρες, πολλοί άγαμοι Ισπανοί έχουν προσελκύσει υποκαταστήματα της αλυσίδας σούπερ μάρκετ Mercadona μεταξύ 7 μ.μ.-20.00 με ισχυρισμούς, ότι μπορούν να βρουν το ταίρι τους εκείνη την ώρα, ιδιαίτερα αν βάλουν έναν ανανά ανάποδα στο καρότσι για ψώνια τους.
Το φαινόμενο αυτό φαίνεται να ακολούθησε και η ηθοποιός Vivy Lin, η οποία δημοσίευσε ένα βίντεο στο TikTok, όπου σπρώχνει ένα καρότσι σε ένα κατάστημα Mercadona.
Στον επίσημο λογαριασμό του στο TikTok, το σούπερ μάρκετ δημοσίευσε έναν ανανά με τη λεζάντα: «Ο ανανάς στο ράφι του Mercadona σε περιμένει να βγεις ραντεβού».
Καθώς η ιστορία έχει γίνει viral, έχει οδηγήσει σε μερικά ασυνήθιστα φαινόμενα:
Στη Μαδρίτη υπήρξαν αναφορές για ομάδες εφήβων, που σπρώχνουν καρότσια γύρω από τα καταστήματα το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν προϊόντα. Ένας άντρας γιγάντιος ανανάς μέσα σε ένα κατάστημα στο πλαίσιο των εορτασμών του bachelor party του.
Στο Μπιλμπάο, η αστυνομία κλήθηκε σε υποκατάστημα της Mercadona κατά τη διάρκεια της ώρας από τις 7 μ.μ. έως τις 8 μ.μ. λόγω ακραίων σκηνικών, αν και τελικά δεν χρειάστηκε να παρέμβουν.
Ένα τραγούδι, που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, οδήγησε περαιτέρω την επιτυχία αυτής της τάσης, με τα λόγια να λένε: «Στο τμήμα του κρασιού / Η καρδιά μου τρέχει / Ψάχνω για κάποιον ξεχωριστό / που χρειάζεται η ψυχή μου».
Δεν είναι η πρώτη φορά που ένας ανάποδος ανανάς χρησιμοποιείται ως κωδικός. Παλαιότερα, είχε χρησιμοποιηθεί για να επιτρέπει σε άτομα που ενδιαφέρονται να ανταλλάξουν σεξουαλικούς συντρόφους, γνωστά ως swinging, να βρουν ο ένας τον άλλον.
Ενώ η τελευταία χρήση του φρούτου μπορεί να έχει αποδειχτεί δημοφιλής για ορισμένους, υπήρξαν αναφορές, ότι η μανία του ανανά δεν έχει βρει εύνοια από τους υπαλλήλους της Mercadona, καθώς μένουν έως αργά για να τους καθαρίσουν.
Η τάση αυτή ονομάζεται: «Pineapple-gate», σύμφωνα με την κοινωνιολόγο Susana Quadrado της εφημερίδα La Vanguardia.