ΑΘΗΝΑ
15:23
|
13.10.2024
Χημικά και βία εναντίον των εκπαιδευτικών που διαμαρτύρονται για τις συγχωνεύσεις περίπου 1.000 τμημάτων χρησιμοποίησε η αστυνομία.
(πηγή: 902.gr)
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Εκπαιδευτικοί και γονείς πραγματοποίησαν το μεσημέρι της Τετάρτης συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το κτίριο του υπουργείου Παιδείας με αίτημα να μην συγχωνευθούν εκατοντάδες σχολικά τμήματα.

Οι συγκεντρωμένοι ανταποκρίθηκαν σε καλέσματα της ΔΟΕ, της ΟΛΜΕ, της ΠΟΣΕΕΠΕΑ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής) και της ΑΣΓΜΕ (Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονέων Μαθητών Ελλάδας).

Όταν εκπαιδευτικοί επιχείρησαν να μπουν στον προαύλιο χώρο του υπουργείου, δυνάμεις των ΜΑΤ χρησιμοποίησαν εναντίον τους χημικά.

Όπως καταγγέλλουν οι ομοσπονδίες των εκπαιδευτικών, εκατοντάδες τμήματα συγχωνεύονται ή και καταργούνται, κατά παράβαση της ισχύουσας νομοθεσίας και μη συμπεριλαμβάνοντας μαθητές/τριες που έχουν παραπεμφθεί στην εξεταστική του Σεπτεμβρίου, με τεράστιες συνέπειες τόσο στα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών/τριών όσο και στα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών.

Οι μαζικές συγχωνεύσεις μονάδων με βάση την αναλογία 1 τμήμα ανά 27-28 μαθητές ανά τάξη, που υλοποιεί το υπουργείο Παιδείας, οδηγεί στην κατάργηση τουλάχιστον 1.000 τμημάτων, συμβαίνει δηλαδή κάτι που θα αναλογούσε στην κατάργηση πάνω από 100 σχολείων, σύμφωνα με εκπαιδευτικούς φορείς.

Όπως καταγγέλλεται, «καταργούνται τμήματα ακόμα και κατευθύνσεων στα Γενικά Λύκεια και ολόκληρων τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ, παρότι ήδη συμπληρώνουν διψήφιο αριθμό μαθητών/τριών και αναμένονται και οι εγγραφές των μετεξεταστέων και ταυτόχρονα δίνονται προφορικές οδηγίες για αντιπαιδαγωγικές μετακινήσεις μαθητών/τριών σε άλλα σχολεία».

Όπως σημειώνεται σε άρθρο του Προέδρου του Δ. Σ. του Συλλόγου Εκπ/κών Π. Ε. Αμαρουσίου, Δημήτρη Πολυχρονιάδη στην Εκπαιδευτική Λέσχη:

«Ποιος μπορεί, από τους υπηρεσιακούς παράγοντες του ΥΠΑΙΘΑ με την βαριά επιστημονική σκευή της “αριστείας” τους, να επιχειρηματολογήσει υπέρ των πλεονεκτημάτων του καταστροφικού παιδαγωγικά και μορφωτικά εγχειρήματος των συγχωνεύσεων – καταργήσεων τμημάτων και της αύξησης του αριθμού των μαθητών στα τμήματα των Δημόσιων Σχολείων;

Η πραγματική και ουσιαστική αλήθεια για την εφαρμογή των πολιτικών αυτών της νεοφιλελεύθερης λαίλαπας που πλήττουν τη Δημόσια & Δωρεάν Εκπαίδευση την τελευταία πενταετία στη χώρα μας έχουν να κάνουν με τις προσπάθειες συρρίκνωσης & ιδιωτικοποίησης του Δημόσιου και Δωρεάν Σχολείου, αφού από 22 μαθητές που προβλεπόταν ως ελάχιστος αριθμός μαθητών για κάθε τμήμα στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση το 2018 ανεβήκαμε με νόμο στον αριθμό 25 το 2020 και επιχειρείται σήμερα να γενικευθεί αυτό μέσα σε μια περίοδο ακραίας υπογεννητικότητας, γεγονός που θα επέτρεπε την μείωση κι όχι την αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αραγτσί: Το Ιράν «δεν έχει κόκκινες γραμμές» όταν πρόκειται να υπερασπιστεί το λαό και τα συμφέροντα του

Μειωμένη η συμμετοχή στον β’ γύρο των εσωκομματικών εκλογών στο ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ

Πακιστάν: Οι αυτονομιστές μαχητές BLA αρνούνται τη συμμετοχή τους σε επίθεση σε ορυχεία

Λίβανος: Η Χεζμπολάχ πολεμά τις ισραηλινές δυνάμεις κοντά στο χωριό Ράμια

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα