ΑΘΗΝΑ
23:35
|
16.11.2024
Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης των συρμών (ΠΕΠΕ) απάντησε στους ισχυρισμούς της Hellenic TraIn για την παρολίγον είσοδο του Προαστιακού στο Μετρό.
ΠΕΠΕ
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Απάντηση στην διοίκηση της Hellenic Train περί «πειθαρχικής διαδικασίας» και «ευθυνών» σε βάρος του προσωπικού έδωσε η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης των συρμών (ΠΕΠΕ).

Σε δελτίο Τύπου καταγγέλλει τη διοίκηση της Η.Τ. για σοβαρές παραλείψεις  και ευθύνες στα σοβαρά προβλήματα των σιδηροδρομικών συγκοινωνιών και την προσπάθειά της να διαστρεβλώσει τα γεγονότα παρουσιάζοντας σαν «υπεύθυνο» τον μηχανοδηγό συρμού του Προαστιακού, ο οποίος κατά την ΠΕΠΕ ήταν και εκείνος που σταμάτησε πριν εισέλθει στη γραμμή του Μετρό στις 9 Οκτώβρη ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ.

«Αυτοί που θα έπρεπε να είχαν τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι διοικούντες την Hellenic Train και όχι οι εργαζόμενοι» τονίζει χαρακτηριστικά.

Ολόκληρη η ανακοίνωση της ΠΕΠΕ αναφέρει:

«Η διοίκηση της Hellenic Train όπως συνηθίζει την τελευταία περίοδο – και για άλλη μια φορά – επιρρίπτει ευθύνες σε μηχανοδηγούς, αναφέροντας ψευδώς ότι τέθηκαν σε διαθεσιμότητα , όπως ψευδώς αναφέρει ότι παραβίασαν την είσοδο του Μετρό. Η Hellenic Τrain γνωρίζει καλά ότι ο Μηχανοδηγός είχε ανοικτή ένδειξη εισόδου στην γραμμή του Μετρό και σταμάτησε πριν εισέλθει σε αυτήν και ενώ καλούσε επανειλημμένα τον σταθμάρχη του ΣΚΑ.

Αντί η ΗΤ να προβληματιστεί για το 2ο περιστατικό στην περιοχή του ΣΚΑ τον τελευταίο μήνα, που απεσοβήθει με ενέργειες μηχανοδηγών, προσπαθεί να αποπροσανατολίσει την κοινή γνώμη από τα υπαρκτά προβλήματα του σιδηροδρομικού δικτύου. Το ίδιο ακριβώς κάνει και  όταν εκδίδει και πουλά  εισιτήρια που οι δρομολογιακοί τους χρόνοι δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα, με αποτέλεσμα εξοργισμένοι επιβάτες να στρέφονται  ενάντια στο προσωπικό αμαξοστοιχιών για τις καθημερινές καθυστερήσεις.  Το ίδιο παραπλανητική ήταν και  όταν διαφήμιζε τα ETR 470 ως επένδυση και  σήμερα από τα 5 διαθέσιμα είναι λειτουργικά τα 2 ή 3 και σε αυτά όταν βρέχει οι μηχανοδηγοί πρέπει να κρατούν ομπρέλα για να προστατεύουν από το νερό που εισέρχεται στις καμπίνες μηχανοδήγησης.

Αυτοί που θα έπρεπε  να είχαν  τεθεί σε διαθεσιμότητα είναι οι Διοικούντες της ΗΤ και όχι οι εργαζόμενοι. Όσο η διοίκηση της ΗΤ επιμένει να κάνει  το άσπρο – μαύρο,  τόσο εξοργίζει τους εργαζόμενους.

Ενημερώνουμε τον πραγματικό Διοικητή της Εταιρείας, κύριο Ζηλιασκόπουλο, ότι κανείς από εμάς δεν φοβάται τις ποινές που επιβάλει  επειδή μιλάμε για τα υπαρκτά προβλήματα ή τις διώξεις που αντιμετωπίζουν  όσοι τηρούν τις εσωτερικές διαδικασίες για την ασφάλεια της κυκλοφορίας, προστατεύοντας το δημόσιο συμφέρον.

Υ.Γ. Όπως διαπίστωσαν πλέον όλοι και μετά την παραδοχή του κ. Τερεζάκη για το συμβάν που αναδείξαμε , όταν λειτουργεί η Τηλεδιοίκηση και υπάρχουν ενδείξεις στους μηχανοδηγούς, τα τρένα σταματάνε πριν τον κίνδυνο. Στην Λάρισα το βράδυ της 28/2/23, αυτές δεν υπήρχαν».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ιστορίες για βιβλία #1: Ο Ναύτης του Γιβραλτάρ

Παρίσι: Συναγερμός στις αρχές για άντρα που έχει κλειδωθεί σε εστιατόριο

Πολυτεχνείο: Επιπρόσθετες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις την Κυριακή–Ποιοι δρόμοι κλείνουν

Αμπχαζία: Η αντιπολίτευση καλεί τον Πρόεδρο να παραιτηθεί-«Όχι» σε πρόωρες εκλογές (upd)

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα