«Sous le Ciel de Paris», τραγουδούν οι Pomplamoose. Ένα τραγούδι, ύμνος στην πρωτεύουσα της Γαλλίας, το οποίο έχουν επίσης τραγουδήσει οι Ζιλιέτ Γκρεκό (1951), Εντίθ Πιάφ (1954) και ο Ιβ Μοντάν (1964). Αφιερωμένο στον Εμανουέλ Μακρόν, ο οποίος κάνει εγκαίνια κάτω από τον βαρύ ουρανό του Παρισιού ενώ η χώρα του φλερτάρει με… μνημόνια!
Les clochards et les gueux
Sous le ciel de Paris
Les oiseaux du Bon Dieu
Hum, hum
Viennent du monde entier
Pour bavarder entre eux
