ΜέΡΑ25: Η ΝΔ ιδιωτικοποιεί (και) το νερό «από την πίσω πόρτα»

Μετά τους αγώνες σωματείων και κινημάτων που έβαλαν προσωρινά φρένο, η κυβέρνηση Μητσοτάκη προωθεί την εμπορευματοποίηση του νερού σε τρία επίπεδα.