ΑΘΗΝΑ
03:55
|
27.06.2026
Ένα σκίτσο του Ολλανδού Maarten Wolterink μάς υπενθυμίζει ότι σήμερα δεν χαίρει η φύσις όλη.
Merry Christmas?
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Παραμονή Χριστουγέννων σήμερα και σύμφωνα με τα κάλαντα: «χαίρει η φύσις όλη». Κι όμως το σκίτσο του Ολλανδού Maarten Wolterink έρχεται για να μας υπενθυμίσει ότι το επί γης ειρήνη είναι μια ευχή τελείως πλασματική… Συρία, Γάζα, Λίβανος, Ισραήλ, Υεμένη, Ρωσία, Ουκρανία, Σουδάν, Μιανμάρ είναι μόνο κάποιες από τις χριστουγεννιάτικες μπάλες… βραδυφλεγείς βόμβες.

Και οι ευχές για εκεχειρία μένουν πάντα κούφιες. Ίσως η μόνη χριστουγεννιάτικη εκεχειρία να ήταν εκείνη του 1914 στον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν πραγματικά τα όπλα σίγησαν στο Δυτικό Μέτωπο.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Λαγοκέφαλος, ο επικηρυγμένος

Καύσωνας στην Ευρώπη

Πάει και ο Ιππότης…

Πόσο κάνει;

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα