ΑΘΗΝΑ
23:01
|
26.06.2026
Ήταν 3 Δεκεμβρίου του 1984 όταν κυκλοφόρησε το χριστουγεννιάτικο αγαπημένο μελό… των Wham!
Wham!
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Βαριόμασταν στο σπίτι της μαμάς και του μπαμπά του. Ήταν Κυριακή απόγευμα και το ποδόσφαιρο ήταν στην τηλεόραση»… «και ο Τζορτζ εξαφανίστηκε στον επάνω όροφο [όπου] είχε ένα μικρό στούντιο ηχογράφησης, με μια κασέτα για να ηχογραφήσει τέσσερα κομμάτια. Και [αυτός] επέστρεψε περίπου μια ώρα αργότερα και είπε, «Άντι, Άντι, πρέπει να ανέβεις πάνω και να το ακούσεις αυτό!». Αυτά είπε προ λίγων ημερών ο μόνος εν ζωή Wham!, Άντριου Ρίτζλεϊ.

Και αυτό ήταν το Last Christmas. Το τραγούδι-θεσμός (θέλετε δεν θέλετε ) των Χριστουγέννων που κυκλοφόρησε επισήμως στις 3 Δεκεμβρίου του 1984.

RIP George…

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Σε βρετανική δημοπρασία σπάνιοι δίσκοι βινυλίου

Θεσσαλονίκη: «Η 2η ευκαιρίΑ» από τη Θεατρική Ερασιτεχνική Ομάδα «Ταυτισμός»

Το τραγούδι της ημέρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα