«Βαριόμασταν στο σπίτι της μαμάς και του μπαμπά του. Ήταν Κυριακή απόγευμα και το ποδόσφαιρο ήταν στην τηλεόραση»… «και ο Τζορτζ εξαφανίστηκε στον επάνω όροφο [όπου] είχε ένα μικρό στούντιο ηχογράφησης, με μια κασέτα για να ηχογραφήσει τέσσερα κομμάτια. Και [αυτός] επέστρεψε περίπου μια ώρα αργότερα και είπε, «Άντι, Άντι, πρέπει να ανέβεις πάνω και να το ακούσεις αυτό!». Αυτά είπε προ λίγων ημερών ο μόνος εν ζωή Wham!, Άντριου Ρίτζλεϊ.

Και αυτό ήταν το Last Christmas. Το τραγούδι-θεσμός (θέλετε δεν θέλετε ) των Χριστουγέννων που κυκλοφόρησε επισήμως στις 3 Δεκεμβρίου του 1984.
RIP George…
