«Walking in the Air» ακούμε από τον Χάουαρντ Μπλέικ (Howard Blake) που το 1982 συνέθεσε τη μουσική για την ταινία κινουμένων σχεδίων «The Snowman» (Ο Χιονάνθρωπος) βασισμένο στο ομότιτλο παραμύθι του Ρέιμοντ Μπριγκς (1978) . Μία από τις αγαπημένες μουσικές της εορταστικής σεζόν στη βρετανική και φινλανδική τηλεόραση. Ό,τι πρέπει για τον ουκρανικό χιονιά που έρχεται από σήμερα στη χώρα μας.
We’re walking in the air…
we’re floating in
the moonlit sky…
the people far below
are sleeping as we fly…
