«Τυχαίνει να πιστεύω ότι υπάρχουν δύο φύλα, το αρσενικό και το θηλυκό. Αυτή είναι η προσωπική μου άποψη, αυτό υπαγορεύει η βιολογία», δήλωσε την Τρίτη (21/1) ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, κατά τη διάρκεια συζήτησης με τον πρόεδρο του Ινστιτούτου «Jacques Delors» και πρώην πρωθυπουργό της Ιταλίας, Ενρίκο Λέτα, σε εκδήλωση του Ελληνοαμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου.
Ωστόσο, προ Τραμπ το 2022 ο ίδιος Πρωθυπουργός έλεγε (όπως μας θυμίζει το Documento) από το βήμα της Βουλής:
Οι ειδικοί μας λένε, ότι σχεδόν ένας στους εκατό ανθρώπους μπορεί να γεννιέται με κάποια παραλλαγή φύλου. Αυτές οι επεμβάσεις, που εξακολουθούν και σήμερα ακόμα να γίνονται στην πατρίδα μας, έχουν ήδη χαρακτηριστεί βασανιστήρια, από τον ΟΗΕ και από τον Οργανισμό Θεμελιωδών Δικαιωμάτων της Ευρωπαϊκής Ένωσης, που αναγνωρίζουν το δικαίωμα στον σωματικό αυτοκαθορισμό…
Άρα το σχόλιο από τη σελίδα «Πολιτικός Σχεδιασμός» @sakiscartoons μάλλον εξηγεί αυτή την αλλαγή άποψης ή κωλοτούμπα:

