Στην κινητοποίηση για τα Τέμπη καλεί η ΑΔΕΔΥ

Συμμετοχή στις συγκεντρώσεις που έχουν προγραμματιστεί σε όλη την Ελλάδα, την Κυριακή 26 Ιανουαρίου, υπό τον γενικό τίτλο «Δεν έχω οξυγόνο».