Τηλεφωνική επικοινωνία είχε νωρίτερα απόψε ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης με τον Τούρκο ομόλογό του Χακάν Φιντάν.
Σε ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών αναφέρεται ότι οι υπουργοί Εξωτερικών αμφοτέρων χωρών συζήτησαν τις διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις και εξέτασαν τις προετοιμασίες για το επερχόμενο Συμβούλιο Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου Ελλάδας-Τουρκίας.
Greek FM George Gerapetritis held a 📞 conversation with FM of Türkiye Hakan Fidan
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) January 27, 2025
The two FMs discussed international & regional developments and reviewed preparations for the upcoming Greece-Türkiye High-Level Cooperation Council. pic.twitter.com/aiNhTeIeMi
Δεν αναφέρεται ωστόσο εάν ορίστηκε μία πιθανή ημερομηνία για το επικείμενο Συμβούλιο Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου Ελλάδας-Τουρκίας.
