ΑΘΗΝΑ
10:02
|
24.06.2026
Οι υπουργοί Εξωτερικών Ελλάδας και Τουρκίας συζήτησαν διμερή θέματα καθώς και περιφερειακές και διεθνείς εξελίξεις.
Οι ΥΠΕΞ Ελλάδας και Τουρκίας
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Τηλεφωνική επικοινωνία είχε νωρίτερα απόψε ο Έλληνας υπουργός Εξωτερικών Γιώργος Γεραπετρίτης με τον Τούρκο ομόλογό του Χακάν Φιντάν.

Σε ανάρτηση του υπουργείου Εξωτερικών αναφέρεται ότι οι υπουργοί Εξωτερικών αμφοτέρων χωρών συζήτησαν τις διεθνείς και περιφερειακές εξελίξεις και εξέτασαν τις προετοιμασίες για το επερχόμενο Συμβούλιο Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου Ελλάδας-Τουρκίας.

Δεν αναφέρεται ωστόσο εάν ορίστηκε μία πιθανή ημερομηνία για το επικείμενο Συμβούλιο Συνεργασίας Υψηλού Επιπέδου Ελλάδας-Τουρκίας.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αποχώρησε από την «Ελπίδα για τη Δημοκρατία» ο πραγματογνώμονας των Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης

Συνάντηση Τραμπ-Ρούτε στην Ουάσιγκτον

Στη Βουλή το ν/σ για την ισότητα αμοιβής μεταξύ ανδρών και γυναικών

«Ανταρσία» της Γερουσίας στον Τραμπ: Πέρασε το ψήφισμα για το τέλος του πολέμου κατά του Ιράν

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα