«Δεν έχω οξυγόνο» και «Κανένα έγκλημα χωρίς τιμωρία». Αυτά ήταν τα δύο κοινά συνθήματα στις πανελλαδικές μαζικές συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας για το έγκλημα των Τεμπών που πραγματοποιήθηκαν χθες Κυριακή 26/1 σε δεκάδες πόλεις της Ελλάδας.
Ευχαριστούμε πάρα πολύ όλους τους Έλληνες σε όποιο σημείο κι αν βρίσκονται για αυτή την συμπαράσταση. Είναι πολύ συγκινητικό, μας δίνει απίστευτη δύναμη, για να μπορέσουν να καταλάβουν ότι είμαστε πάρα πολλοί και η φωνή μας λέει ένα πράγμα: Κανένα έγκλημα δεν θα μείνει χωρίς τιμωρία ποτέ ξανά. Ας γίνει η αρχή από το έγκλημα των Τεμπών, να αποδοθεί δικαιοσύνη όπως ακριβώς πρέπει γιατί αυτό επιθυμεί όλη η κοινωνία. Η μεγαλύτερη ύβρις έχει τελεστεί μπροστά μας και βλέπουμε να περνάει όλο το σχέδιο όπως το έχουν στο μυαλό τους ατιμώρητο. Νομίζουν ότι θα μείνει ατιμώρητο, δήλωσε η Μαρία Καρυστιανού, μητέρα ενός εκ των θυμάτων και πρόεδρος Συλλόγου Συγγενών Θυμάτων Τεμπών που απηύθυνε το κάλεσμα για τις συγκεντρώσεις σε όλη τη χώρα.
Και την ίδια στη Βουλή… Ένα σκίτσο του Nikakis Art:

