Στο Παρίσι μεταβαίνει αύριο, Τρίτη, 28 Ιανουαρίου, ο επικεφαλής και ιδρυτής του Κινήματος Δημοκρατίας, Στέφανος Κασσελάκης, ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση του πρωθυπουργού της Γαλλίας, Φρανσουά Μπαϊρού που είναι παράλληλα και επικεφαλής του «Δημοκρατικού Κινήματος», MoDem (Mouvement Democrate).
Η συνάντηση Κασσελάκη-Μπαϊρού, που κλείστηκε με πρωτοβουλία του πρωθυπουργού της Γαλλίας, αναμένεται να πραγματοποιηθεί στις 18:00 τοπική ώρα.

Ο Κασσελάκης και το κόμμα του έχουν πρόσκληση από τους «Ευρωπαίους Δημοκράτες», που είναι κομμάτι του φιλοευρωπαϊκού σχηματισμού Renew Europe.
