ΑΘΗΝΑ
09:12
|
25.06.2026
Το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας προβλέπει μεταξύ άλλων τη σύσταση Εθνικής Επιτροπής Τραύματος.
Ασθενοφόρο
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ψηφίστηκε απόψε το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας αναφορικά με την «Αναμόρφωση του Εθνικού Συστήματος Τραύματος» που αφορά την οργάνωση του Εθνικού Συστήματος Τραύματος στις δομές του ΕΣΥ για την ταχεία μεταφορά των τραυματιών από το σημείο του συμβάντος στον κατάλληλο νοσηλευτικό σχηματισμό και στον ελάχιστο δυνατό χρόνο.

Μεταξύ άλλων το νομοσχέδιο προβλέπει:

Την οργάνωση και λειτουργία δεκαεπτά (17) Κέντρων Τραύματος και δύο (2) Κέντρων Παιδικού Τραύματος.

Τη σύσταση Εθνικής Επιτροπής Τραύματος για την αξιολόγηση των Κέντρων και των Σταθμών Τραύματος και την εν γένει παρακολούθηση του Εθνικού Συστήματος.

Την εκπαίδευση του ειδικευμένου και ειδικευόμενου ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού που συμμετέχει στις ομάδες των Κέντρων Τραύματος.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Στη Βουλή ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης με φόντο την εκλογή αιρετών σε έναν γύρο

Θεσσαλονίκη: «Δώσε Ελπίδα-Γίνε Δότης Μυελού των Οστών»

Οι συγκρούσεις της ψηφιακής εποχής

Τερματίζεται η απεργία πείνας του Αριστοτέλη Χαντζή και της Suzon Doppagnea για τα προσφυγικά της λεωφόρου Αλεξάνδρας

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα