Κριτική στην απόφαση του Αρείου Πάγου να βάλει…στο αρχείο τις νέες μηνύσεις που είχαν καταθέσει για τις τηλεφωνικές υποκλοπές ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ, Νίκος Ανδρουλάκης και ο δημοσιογράφος Θανάσης Κουκάκης, ασκεί το ΚΚΕ, διαπιστώνοντας «συγκάλυψη» με ευθύνες της κυβέρνησης.
«Κάθε νέο επεισόδιο στο σκάνδαλο των υποκλοπών και της συγκάλυψής του, από το απροκάλυπτο θάψιμο των παρακολουθήσεων στην έδρα της ΚΕ του ΚΚΕ, μέχρι το ότι για την υπόθεση παρακολούθησης του Ν. Ανδρουλάκη, δημοσιογράφων κλπ. η έρευνα της δικαιοσύνης φαίνεται να ‘βγάζει λάδι’ βασικούς υπόπτους, με τουλάχιστον αμφιλεγόμενες διαδικασίες, επιβεβαιώνει τη θέση του ΚΚΕ» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην ανακοίνωση του Γραφείου Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ.
📌Για το σκάνδαλο των υποκλοπών
— Γραφείο Τύπου της ΚΕ του ΚΚΕ (@gt_kke) January 29, 2025
🔴Κάθε νέο επεισόδιο στο σκάνδαλο των υποκλοπών και της συγκάλυψής του, από το απροκάλυπτο θάψιμο των παρακολουθήσεων στην έδρα της ΚΕ του ΚΚΕ μέχρι το ότι για την υπόθεση παρακολούθησης του Ν. Ανδρουλάκη, δημοσιογράφων κλπ η έρευνα της…
Τονίζει πως «ο λαός δε μπορεί να εμπιστευτεί την αποκάλυψη όλης της αλήθειας ούτε την προστασία των προσωπικών δεδομένων και δικαιωμάτων του στον ίδιο τον μεγάλο ένοχο, το ευρωπαϊκό και εγχώριο θεσμικό πλαίσιο, το σημερινό κράτος και τους μηχανισμούς του, καθώς και τις κυβερνήσεις που έχουν κάνει δόγμα το ‘ουδείς εξαιρείται των παρακολουθήσεων’, όπως η κυβέρνηση της ΝΔ».
Και καταλήγει:
«Για μια ακόμα φορά επιβεβαιώνεται, όπως και στην περίπτωση του εγκλήματος των Τεμπών, ότι η αλήθεια για όλα τα εγκλήματα και τα σκάνδαλα σε βάρος της ζωής και των δικαιωμάτων του λαού, μπορεί να αναδειχθεί, να αποκαλυφθεί, να έρθει στο φως μόνο από την οργανωμένη πάλη και δράση του λαού και της νέας γενιάς, κι έτσι να πάει μέχρι τέλους αυτός ο αγώνας αντιπαλεύοντας τις πραγματικές αιτίες που γεννούν αυτά τα φαινόμενα μπόχας, διαφθοράς και εγκλημάτων, οικοδομώντας μία νέα δίκαιη και ελεύθερη κοινωνία. Σε αυτή την κατεύθυνση το ΚΚΕ δίνει όλες του τις δυνάμεις».
