Πρωτοφανείς επενδύσεις ύψους ενός τρισεκατομμυρίου δολαρίων στις ΗΠΑ ανακοίνωσε απόψε στον Λευκό Οίκο μετά τη συνάντησή του με τον Αμερικανό Πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ ο Ιάπωνας πρωθυπουργός Σιγκέρου Ισίμπα.
Τόνισε επίσης πως συμφώνησαν να ενισχύσουν τη διμερή συνεργασία στη βελτίωση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και τις διμερείς ευκαιρίες εργασίας ενισχύοντας τις βιομηχανικές σχέσεις με έμφαση στην παραγωγή εξελιγμένων ημιαγωγών και Τεχνητής Νοημοσύνης στην περιοχή του Ινδοειρηνικού.
Japan's PM Shigeru Ishiba has committed to increasing Japanese investment in the United States to around $1 trillion. https://t.co/PAiZ4D1jU3
— Sky News (@SkyNews) February 7, 2025
📺 Sky 501, Virgin 602, Freeview 233 and YouTube pic.twitter.com/z1OUyAaqUB
«Επιβεβαιώσαμε τη συνεργασία μας στον τομέα της ενεργειακής ασφάλειας μεταξύ των χωρών μας, συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής αμερικανικού LNG στην Ιαπωνία με αμοιβαία επωφελή τρόπο…» τόνισε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός.

Ο Σιγκέρου Ισίμπα ανέφερε επίσης πως επιβεβαίωσαν την ανάγκη αντιμετώπισης του βορειοκορεατικού πυραυλικού και πυρηνικού προγράμματος τονίζοντας πως συνιστούν «σοβαρή απειλή για την Ιαπωνία, τις ΗΠΑ και πέραν αυτών». «Η Ιαπωνία και οι ΗΠΑ θα συνεργαστούν για την ολοκλήρωση της αποπυρηνικοποίησης της Βόρειας Κορέας» πρόσθεσε ο Ιάπωνας πρωθυπουργός.
