Την κλιμάκωση των εισβολών και αποκλεισμών του ισραηλινού στρατού κατοχής στη Δυτική Όχθη ανήγγειλε σήμερα λίγο μετά τις 17.00 το απόγευμα ο Ισραηλινός πρωθυπουργός Μπέντζαμιν Νετανιάχου.
Για πρώτη φορά μετέβη στην Τουλκαρέμ της Δυτικής Όχθης και φορώντας στρατιωτικό αλεξίσφαιρο γιλέκο (προκειμένου να εμφανιστεί «ετοιμοπόλεμος» στο ακροδεξιό ακροατήριο ψηφοφόρων της κυβέρνησής του) ανήγγειλε την κλιμάκωση των επιθέσεων του στρατού στις παλαιστινιακές πόλεις και χωριά.
לפני זמן קצר בהערכת מצב בטול כרם. עדכון ממני אליכם. שבת שלום. pic.twitter.com/bzzEzN0sxI
— Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו (@netanyahu) February 21, 2025
«Πέρσι αυξήσαμε σημαντικά την δραστηριότητά μας. Μπαίνουμε στα προπύργια των τρομοκρατών, καθαρίζουμε ολόκληρους δρόμους που χρησιμοποιήθηκαν από τους τρομοκράτες, καθώς και τα σπίτια τους. Εξαλείφουμε τους τρομοκράτες και τους διοικητές τους» ανέφερε ο Νετανιάχου, επιβεβαιώνοντας μεταξύ άλλων πως ασκεί αφενός την τακτική της «συλλογικής τιμωρίας» σε βάρος των Παλαιστινίων στη Δυτική Όχθη, αφετέρου πως καταστρέφει ζωτικής σημασίας υποδομές όπως π.χ. τα οδικά δίκτυα (και μαζί τους δίκτυα ύδρευσης, ηλεκτροδότησης, τηλεπικοινωνιών κ.α.) που θεωρούνται εγκλήματα πολέμου…
Αργότερα απόψε η Παλαιστινιακή Κοινότητα Ελλάδας με ανάρτησή της στο Facebook σχολίασε πως ο Ισραηλινός πρωθυπουργός συνέχισε την ενημέρωσή του για την κλιμάκωση της επίθεσης των κατοχικών αρχών στην πόλη Τουλκαρέμ σε σπίτι οικογένειας Παλαιστινίων που είχε καταλάβει με το “έτσι θέλω” ο στρατός.
Η εμφάνιση του Νετανιάχου στην Τουλκαρέμ της Δυτικής Όχθης που τελεί υπό τη στενή πολιορκία του στρατού εδώ και μερικές βδομάδες καταγράφεται λιγότερο από ένα 24ωρο αφότου εξερράγησαν βομβιστικοί μηχανισμοί σε τρία αστικά λεωφορεία προαστίου του Τελ Αβίβ χτες γύρω στις 22.00 το βράδυ.
Πριν το απογευματινό βιντεοσκοπημένο μήνυμά του είχε προηγηθεί η ενημέρωσή του από τη διοίκηση του στρατού στην κατεχόμενη Δυτική Όχθη.

