Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ ανακοίνωσε την αποστολή του Ολυμπιακού, ενόψει της εκτός έδρας αναμέτρησης με τη νορβηγική Μπόντο Γκλιμτ, για την «φάση των 16» του Europa League.
🛫 Ready for take-off
— Olympiacos FC (@olympiacosfc) March 5, 2025
➡️ Norway 🇳🇴#Olympiacos #UEL #BODOLY #replay4olympiacos #replaygreece #replay #replayjeans @REPLAY pic.twitter.com/r8pA45a3xI
Όπως ήταν αναμενόμενο, ο Ισπανός προπονητής, άφησε εκτός αποστολής τους τραυματίες, Ελ Κααμπί, Γκαρθία και Όρτα, ενώ θα έχει στην διάθεση του, τους Πασχαλάκη, Τζολάκη, Αναγνωστόπουλο, Ορτέγκα, Μπιανκόν, Πιρόλα, Κάρμο, Κοστίνια, Ροντινέι, Ρέτσο, Μπρούνο, Στάμενιτς, Μαρτίνς, Βέλντε, Τσικίνιο, Έσε, Πάλμα, Μουζακίτη, Γιάρεμτσουκ και Κωστούλα.
Στον πρώτο αγώνα, που θα γίνει αύριο (6/3, 22:00) οι «ερυθρόλευκοι» στοχεύουν σ’ ένα θετικό αποτέλεσμα, που θα τους δώσει τη δυνατότητα να διεκδικήσουν την πρόκριση για τα προημιτελικά της διοργάνωσης, στη ρεβάνς του «Γεώργιος Καραϊσκάκης».
