ΗΠΑ: Θανατοποινίτης σε εκτελεστικό απόσπασμα για πρώτη φορά από το 2010

Για πρώτη φορά μετά το 2010, θανατοποινίτης εκτελέστηκε διά τουφεκισμού στην Νότια Καρολίνα.