Καρυστιανού στο Πάντειο για το έγκλημα των Τεμπών: «Ευτυχώς, τώρα πια. Δεν συνεχίζουμε βουβά»
Εκατοντάδες πολίτες, φοιτητές και ακαδημαϊκοί «αγκάλιασαν» την εκδήλωση «2 χρόνια από την κρατική δολοφονία των Τεμπών» που πραγματοποιήθηκε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί