Καρυστιανού στο Πάντειο για το έγκλημα των Τεμπών: «Ευτυχώς, τώρα πια. Δεν συνεχίζουμε βουβά»

Εκατοντάδες πολίτες, φοιτητές και ακαδημαϊκοί «αγκάλιασαν» την εκδήλωση «2 χρόνια από την κρατική δολοφονία των Τεμπών» που πραγματοποιήθηκε στο Πάντειο Πανεπιστήμιο.