Ο βουλευτής Ημαθίας Απόστολος Βεσυρόπουλος προτείνεται από τον πρωθυπουργό και πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη, ως γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος, στη θέση του Σταύρου Καλαφάτη που σήμερα το απόγευμα θα ορκιστεί αναλαμβάνοντας καθήκοντα υφυπουργού ανάπτυξης, στη θέση του παραιτηθέντος Αρίστου Δοξιάδη.
Σημειώνεται ότι η ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας θα συνεδριάσει υπό τον κ. Μητσοτάκη στις 4 Απριλίου με θέμα την εκλογή γραμματέα, ενώ, όπως έγινε γνωστό, για τις θέσεις των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων του κόμματος κατά σειρά ορίζονται οι βουλευτές Αθανάσιος Πλεύρης, Νότης Μηταράκης και Μακάριος Λαζαρίδης.
