ΑΘΗΝΑ
13:46
|
25.06.2026
Αναλαμβάνει καθήκοντα στη θέση του Σταύρου Καλαφάτη, που ορίστηκε υφυπουργός Ανάπτυξης στη θέση του Αρίστου Δοξιάδη.
Η ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας θα συνεδριάσει υπό τον κ. Μητσοτάκη στις 4 Απριλίου με θέμα την εκλογή γραμματέα
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ο βουλευτής Ημαθίας Απόστολος Βεσυρόπουλος προτείνεται από τον πρωθυπουργό και πρόεδρο της Νέας Δημοκρατίας, Κυριάκο Μητσοτάκη, ως γραμματέας της κοινοβουλευτικής ομάδας του κόμματος, στη θέση του Σταύρου Καλαφάτη που σήμερα το απόγευμα θα ορκιστεί αναλαμβάνοντας καθήκοντα υφυπουργού ανάπτυξης, στη θέση του παραιτηθέντος Αρίστου Δοξιάδη.

Σημειώνεται ότι η ΚΟ της Νέας Δημοκρατίας θα συνεδριάσει υπό τον κ. Μητσοτάκη στις 4 Απριλίου με θέμα την εκλογή γραμματέα, ενώ, όπως έγινε γνωστό, για τις θέσεις των κοινοβουλευτικών εκπροσώπων του κόμματος κατά σειρά ορίζονται οι βουλευτές Αθανάσιος Πλεύρης, Νότης Μηταράκης και Μακάριος Λαζαρίδης.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Αντιδράσεις στη Γεωργία για την επίθεση της Ε.Ε. στην Εκκλησία

Αιχμές Καρυστιανού για αποχωρήσεις και επιθέσεις: «Ο πόλεμος κλιμακώνεται πανταχόθεν»

Εκδήλωση: «Ανοχύρωτη Δημοκρατία – Κράτος Δικαίου σε κρίση»

Στη Βουλή ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης με φόντο την εκλογή αιρετών σε έναν γύρο

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα