Οι παλαβές εμπορικές πολιτικές του Τραμπ θα εξαθλιώσουν τους Αμερικανούς και θα βλάψουν τον κόσμο

Κατηγορεί τον υπόλοιπο κόσμο για το έλλειμμα της Αμερικής, αλλά αυτό είναι παράλογο. Η Αμερική είναι αυτή που ξοδεύει περισσότερα από όσα κερδίζει.