ΑΘΗΝΑ
22:23
|
23.06.2026
Ακόμα στην υπομονή για το αυτονήτο...
Του Ιάκωβου Βάη (2022)
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Ημέρας απεργίας σήμερα Τετάρτη 9 Απριλίου την οποία έχουν κηρύξει η ΓΣΕΕ και η ΑΔΕΔΥ με τη συμμετοχή πολλών ακόμα ομοσπονδιών εργαζομένων.

Η ΓΣΕΕ έχει προγραμματίσει το κεντρικό της συλλαλητήριο στις 11:00, στην πλατεία Κλαυθμώνος, η απεργιακή συγκέντρωση της ΑΔΕΔΥ θα πραγματοποιηθεί στο Σύνταγμα, έξω από το υπουργείο Οικονομικών, στις 10:30 π.μ. και η απεργιακή συγκέντρωση του ΠΑΜΕ θα γίνει στα Προπύλαια, στις 10:30 και την ίδια ώρα στη Θεσσαλονίκη, στο Άγαλμα Βενιζέλου, ενώ, παράλληλα, καλεί σε συμμετοχή και στις υπόλοιπες απεργιακές συγκεντρώσεις σε όλες τις πόλεις.

Η αντιμετώπιση της ακρίβειας, η  επαναφορά του 13ου και του 14ου μισθού, η στεγαστική κρίση και οι αυξήσεις στους μισθούς είναι από τα κεντρικά αιτήματα των εργαζομένων σε όλη τη χώρα.

Σε κάθε μεγάλη απεργία επαναφέρουμε το εξαιρετικό σκίτσο του Ιάκωβου Βάη από τον «Ριζοσπάστη» το 2022. Ακόμα στην υπονοή για το αυτονόητο…

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Πόσο κάνει;

Τεράστια νίκη…

Πόσο κάνει και ποιος χάνει;

Η κότα της ειρήνης

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα