Την «Άνοιξη» από τις «Τέσσερις Εποχές» του Αντόνιο Βιβάλντι ακούμε σήμερα Μεγάλη Δευτέρα. Το Πάσχα -Ορθόδοξο ή Καθολικό- είναι συνυφασμένο με την εποχή της ανανέωσης και της αναγέννησης της φύσης. Πρώτο βιολί δίπλα στη Διεθνή Ορχήστρα της Γενεύης, η Μολδαβή Alexandra Conunova.
Σκίτσο του Γιάννη Κούτρη για τη νέα εφαρμογή που αποτυπώνει την ακρίβεια.
24.
06.
26
