Δύο φορές βελτίωσε ο Δημήτρης Παυλίδης το πανελλήνιο ρεκόρ στη δισκοβολία, σε αγώνες στίβου που διεξήχθησαν χθες, Κυριακή, στην Οκλαχόμα.
Ο 21χρονος Έλληνας πρωταθλητής έριξε στην πρώτη του βολή 65,09μ., καταρρίπτοντας με το καλημέρα το 64,90μ. που είχε ο ίδιος από τις 14 Απριλίου 2023.

Μετά από δύο άκυρες και μία προσπάθεια στα 60,04μ., ο Παυλίδης -που σπουδάζει στις ΗΠΑ- βελτίωσε ακόμη περισσότερο την επίδοσή του με 65,11μ. στην πέμπτη βολή, πριν κλείσει τον αγώνα με 61,54μ.
Ο Παυλίδης κατέλαβε την πέμπτη θέση στον τελικό 3, με τον Μαουρίτσιο Ορτέγκα από την Κολομβία να είναι πρώτος με 69,00 μέτρα.
