ΑΘΗΝΑ
09:40
|
27.06.2026
Σκίτσα για τη νίκη του Χριστού επί του θανάτου…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

 

«… Πάσχα στο χωριό δε σημαίνει αναγκαστικά άσπρες λαμπάδες, κόκκινα αβγά και σουβλιστό αρνί την εποχή που βγαίνουν οι παπαρούνες. Ούτε και σταυρωτά φιλιά. Παπαρούνες μπορούν ν’ ανθίσουν και τον Γενάρη, φτάνει να το θες. Ο καθένας μπορεί ν’ αναστηθεί, όπου θέλει κι όποτε θέλει. Θα το καταλάβει όταν ασπαστεί τον εαυτό του. Κι επειδή μόνοι μας ερχόμαστε στον κόσμο και μόνοι μας φεύγουμε, ε, πρέπει, αν θέλουμε ν’ αναστηθούμε, να είμαστε κι εκεί μόνοι, ολομόναχοι. (Αντώνης Σουρούνης “Πάσχα στο χωριό”-Εκδόσεις Καστανιώτης).

Μεγάλο Σάββατο σήμερα… Από τη θλίψη της Σταύρωσης και του θανάτου περνάμε στην Ανάσταση και στην ελπίδα της νίκης απέναντι στη φθορά και την τρωτότητά μας.

Της SWAHA, Γαλλία

Του Karsten Schley (Γερμανία)

Μια ελπίδα που για κάποιους ανθρώπους είναι ζήτημα ζωής και θανάτου:

Του Paolo Lombardi, Ιταλία

Του Τάσου Αναστασίου
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Λαγοκέφαλος, ο επικηρυγμένος

Καύσωνας στην Ευρώπη

Πάει και ο Ιππότης…

Πόσο κάνει;

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα