«Με Λένε Μιχάλη» ακούμε σήμερα από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Στην ενορχήστρωση, μίξη και παραγωγή «Η Κυβέρνηση». Εναρκτήριο άσμα για κάθε συναυλία στα Εξάρχεια πλην «Εξωστρεφή»…
Διατάζω, βαράω, γαμάω, μετράω
Με λένε Μιχάλη και όλους σας γλεντάω
Γερνάω, ξοφλάω, σκυλοβρωμάω
Είμ’ ένα τίποτα που πάνω σου ξεσπάω
Έχω και μετάλλιο
Από το εφ-μπι-άι
Και γύρω-γύρω γράφει
Ο Μίχας σας πηδάει
