ΑΘΗΝΑ
00:03
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
"Μετά από 38 χρόνια στο μετερίζι της πολιτικής, ένιωσα πως ήρθε πια η ώρα να μοιραστώ με τον πολίτη τις μελωδίες και τις λέξεις που ανέκαθεν φτερουγίζανε μέσα μου. Το παρόν τραγούδι είναι το πρώτο βήμα ενός οδοιπορικού με αφετηρία τα βάθη της ψυχής μου και προορισμό την καρδιά του πολίτη." - Μιχάλης Χρυσοχοΐδης (Αθήνα, Δεκέμβρης 2020)
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Με Λένε Μιχάλη» ακούμε σήμερα από τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη. Στην ενορχήστρωση, μίξη και παραγωγή «Η Κυβέρνηση». Εναρκτήριο άσμα για κάθε συναυλία στα Εξάρχεια πλην «Εξωστρεφή»…

Διατάζω, βαράω, γαμάω, μετράω
Με λένε Μιχάλη και όλους σας γλεντάω
Γερνάω, ξοφλάω, σκυλοβρωμάω
Είμ’ ένα τίποτα που πάνω σου ξεσπάω

Έχω και μετάλλιο
Από το εφ-μπι-άι
Και γύρω-γύρω γράφει
Ο Μίχας σας πηδάει

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα