Στο Άμπου Ντάμπι οι «αυτοκράτορες» φάνηκαν γυμνοί, κουρασμένοι και χωρίς κανένα κίνητρο. Στην Αθήνα βρήκαν την ευκαιρία να δείξουν ότι έχουν βαρβατίλα και… κοχόνες. Όπου τον παίρνει τον καθένα.
Greek Basket League, ένα πρωτάθλημα χωρίς κανένα απολύτως αγωνιστικό ενδιαφέρον. Οι φιναλίστ είναι πάντα οι ίδιοι δύο και κανείς δεν ασχολείται με αυτό. Κανείς δεν μιλάει για το χάσμα των μπάτζετ. Κανείς δεν μιλάει για τις ανύπαρκτες ακαδημίες. Κανείς δεν μιλάει για τα άδεια γήπεδα μπάσκετ στις γειτονιές.
Αλλά όταν αυτοί οι ίδιοι δύο φτάνουν στο Άμπου Ντάμπι, τότε όλοι θα κοκορευτούν ότι έχεις -ως χώρα- τις δύο ομάδες με τα μεγαλύτερα μπάτζετ στην Ευρώπη. Απέδωσαν; Όχι. Μας νοιάζει; Όχι. Έχουμε και ελληνικό πρωτάθλημα για δύο.
Χάσαμε τη μάχη του θρόνου της Ευρώπης στην Αραβική Χερσόνησο; Σιγά! Θα τη στήσουμε εδώ στον Πειραιά ή στο Μαρούσι.
Δεν μας βγαίνει σε ποιότητα το μπάσκετ και αγωνιστικά; Σιγά… Έχουμε και κερκίδες και παράγοντες για το σόου. And the show must go on!
Το αναμενόμενο (σχετικά) 1-1 του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού όφειλε να πάρει την τροπή που έχει τραγουδήσει ο Τζίμης Πανούσης: «όλο το έθνος προσκυνάει σώβρακα και φανέλες».
Ότι χρειάζεται να ξέρεις για το σημερινό αποτέλεσμα. Η ντροπή του ελληνικού μπάσκετ. Πρέπει κάτι να γίνει και άμεσα με αυτούς τους καραγκιοζιδες. #olypao #olympiakosbc #paobc pic.twitter.com/AYoNYsYPwp
— sєхч lumpєn (@thermastis) June 1, 2025
Το αναμενόμενο (σχετικά) 1-1 του Ολυμπιακού επί του Παναθηναϊκού όφειλε να πάρει την τροπή των παραγόντων και των ΚΑΕ με τη κάθε μία να λέει τα δικά της, αφού έχεις ένα κράτος που νομίζει ότι αναβάλλοντας ένα παιχνίδι από τα συνολικά πέντε.. δείχνει πυγμή!
Ο Παύλος Μαρινάκης με στόμφο Παύλου Μαρινάκη είπε την επομένη:
Οι χθεσινές εικόνες δεν περιποιούν τιμή για τον επαγγελματικό αθλητισμό και δύο ομάδες που πρωταγωνιστούν σε ευρωπαϊκό επίπεδο. Όπου υπάρχουν ευθύνες θα αποδοθούν και ο νόμος θα εφαρμοστεί στο ακέραιο. Θεσπίσαμε αυτοματοποιημένες ποινές, αυστηροποιήσαμε τις ποινικές κυρώσεις και κάναμε υποχρεωτική την λειτουργία καμερών και τον έλεγχο εισόδου. Από την πρώτη στιγμή μείναμε πιστοί στην εφαρμογή τους και με την διεξαγωγή του συνόλου των αγώνων χωρίς επεισόδια, ή με την επιβολή αυστηρών αλλά δίκαιων ποινών όπου η κατάσταση πήγε να ξεφύγει, αποδείχθηκε ότι όπου υπάρχει βούληση και συνέπεια, υπάρχει και αποτέλεσμα.
Μπρρρρ…
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός απάντησε με κείμενο και βίντεο:
Δεν είναι η πρώτη φορά που ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ξεπερνά κάθε όριο. Στο βίντεο που ακολουθεί μπορείτε να δείτε τα όσα εμετικά είπε και έκανε πριν την έναρξη του 2ου τελικού της Stoiximan GBL…
Την προκλητική του συμπεριφορά από την ώρα που εισήλθε στο παρκέ, αλλά και τις απειλές του με αποδέκτη τον Πρόεδρο της ΚΑΕ Ολυμπιακός, κ. Γιώργο Αγγελόπουλο, με αναφορά σε γενετήσια πράξη που αφορά ανήλικο μέλος της οικογένειάς του και πιο συγκεκριμένα την κόρη του. Τις απειλές αυτές τις εκτόξευσε κατ’ επανάληψη, ακόμα και μπροστά στην εισαγγελέα, γεγονός που επίσης αποδεικνύεται από το παρακάτω…
Βίντεο:
Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός απάντησε στην ΚΑΕ Ολυμπιακός με κείμενο
Η ΚΑΕ Ολυμπιακός δημοσίευσε το βίντεο της ντροπής όπου ακούγεται ξεκάθαρα ότι όλα ξεκίνησαν από το εμετικό σύνθημα για την κόρη του κ. Δημήτρη Γιαννακόπουλου: «Εεε, οοο φέρτε μας τη Δέσποινα για π*». Επιπλέον, επιβεβαιώνεται ότι ο κος Γιαννακόπουλος απευθύνεται προς την πλευρά των επισήμων λέγοντας: «δεν ακούτε, δεν ακούτε που λένε θα σου γαμ… την κόρη;», χωρίς φυσικά να υπάρξει κάποια αντίδραση ή έστω ένα νεύμα προς την κερκίδα ώστε να σταματήσουν.
Το βίντεο ξεγυμνώνει την αλήθεια και καταρρίπτει το αφήγημα στο οποίο στηρίχθηκε χθες ο επικοινωνιακός μηχανισμός για να μην καταδικάσει τα εμετικά υβριστικά συνθήματα και να αλλάξουν την ατζέντα από τα όσα αποτρόπαια συνέβησαν επάνω στο παρκέ. Η ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR προσφεύγει άμεσα στον αθλητικό δικαστή και στον αθλητικό εισαγγελέα κατά της ΚΑΕ Ολυμπιακός, η οποία θα λογοδοτήσει στη δικαιοσύνη για τα όσα ακούγονται στο βίντεο και για όσα αισχρά γεγονότα έλαβαν χώρα χθες το βράδυ στο ΣΕΦ.
Ανακοίνωση ΚΑΕ Παναθηναϊκός AKTOR
— Panathinaikos BC (@Paobcgr) June 1, 2025
Μας κουνάνε το δάκτυλο εκείνοι που δεν έχουν αντιδράσει στα εμετικά πανό που έχουν αναρτηθεί στο γήπεδό τους κάνοντας λόγο για «τον θρίαμβο της Παιανίας», πανηγυρίζοντας τη δολοφονία ενός νέου ανθρώπου και εύχονται στον Δημήτρη Διαμαντίδη: «να… pic.twitter.com/pr51EZ12mN
Στον Παύλο Μαρινάκη (χιχιχιχι) δεν απάντησε κανείς. Δεν ίδρωσε το αυτί.
Και όλοι αυτοί είναι μέρος ενός αθλήματος που κάποτε (και αδίκως αν θέλετε τη γνώμη μου) θεωρούνταν ανώτερο από άποψη παικτών και παραγόντων από το «κακό» ποδόσφαιρο…
Πάλι με τα λίγια του Τζίμη Πανούση: «φχαριστώ δεν είμαι φίλος».
