ΑΘΗΝΑ
17:32
|
26.06.2026
Ο αντικαταστάτης της Μαρίας Συρεγγέλα αναμένεται να ανακοινωθεί άμεσα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη, αναφέρεται.
Την παραίτησή της από τη γραμματεία της ΝΔ υπέβαλε η βουλεύτρια Μαρία Συρεγγέλα
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Την παραίτησή της από γραμματέας της Νέας Δημοκρατίας υπέβαλε η Μαρία Συρεγγέλα.

Η βουλεύτρια, σύμφωνα με πληροφορίες, συναντήθηκε με τον Κυριάκο Μητσοτάκη το απόγευμα της Παρασκευής και του υπέβαλε την παραίτησή της από τη θέση της γραμματέως του κυβερνώντος κόμματος, θέλοντας να επικεντρωθεί στην εκλογική της περιφέρεια και στα καθήκοντα στο Συμβούλιο της Ευρώπης.

Η Μαρία Συρεγγέλα ανέλαβε γραμματέας τον Νοέμβριο του 2023, παίρνοντας τη σκυτάλη από τον Παύλο Μαρινάκη. Επικρατέστερος να τη διαδεχθεί, σύμφωνα με πληροφορίες, είναι ο Κώστας Σκρέκας, κάτι που αναμένεται να ανακοινώσει σύντομα ο πρωθυπουργός και πρόεδρος της ΝΔ.

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Μνημόνιο κατανόησης με την Ουκρανία υπέγραψε ο Θεοχάρης στο Γκντανσκ

Πάπας Λέων ΙΔ: Ο Θεός δεν ευλογεί ποτέ τον πόλεμο…

UNICEF: Πάνω από 260 Παλαιστίνια παιδιά σκοτώθηκαν στη Γάζα από την έναρξη της εκεχειρίας

Ο βασιλιάς Κάρολος έγινε ο πρώτος μονάρχης που «αποκάλυψε» τι πληρώνει στην Εφορία

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα