Τις πρακτικές διαχείρισης των αδέσποτων από τον Δήμο Βόλου καταγγέλλουν φιλόζωοι

Τις πρακτικές διαχείρισης των αδέσποτων από τον Δήμο Βόλου καταγγέλλουν φιλόζωοι, κάνοντας λόγο για εγκατάλειψη ζώων σε απομονωμένες περιοχές χωρίς υποδομές επιβίωσης.