Τις πρακτικές διαχείρισης των αδέσποτων από τον Δήμο Βόλου καταγγέλλουν φιλόζωοι
Τις πρακτικές διαχείρισης των αδέσποτων από τον Δήμο Βόλου καταγγέλλουν φιλόζωοι, κάνοντας λόγο για εγκατάλειψη ζώων σε απομονωμένες περιοχές χωρίς υποδομές επιβίωσης.
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον σύνδεσμο στον WordPress ιστότοπο για ενσωμάτωση
Αντιγράψτε και επικολλήστε αυτόν τον κώδικα στον ιστότοπό σας για να ενσωματωθεί