Επαναπατρίστηκαν 105 Έλληνες από το Ισραήλ

Οι επαναπατρισθέντες μεταφέρθηκαν στην Αθήνα από το Σαρμ Ελ Σέιχ της Αιγύπτου, με αεροσκάφη C-130 και C-27 της Πολεμικής Αεροπορίας.