Με εύκολη νίκη 25-15 επί της Ιαπωνίας ολοκλήρωσε η εθνική ομάδα υδατοσφαίρισης γυναικών τις υποχρεώσεις της στην Α΄ φάση του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Υδατοσφαίρισης που διεξάγεται στη Σιγκαπούρη, καταλαμβάνοντας τη δεύτερη θέση του Γ΄ ομίλου.
Η Ιαπωνία, με τον γνωστό γρήγορο ρυθμό στο παιχνίδι της, κατάφερε να μείνει σχετικά κοντά στο σκορ ως τα μέσα της τρίτης περιόδου (15-10), αλλά στη συνέχεια η «γαλανόλευκη» πέτυχε οκτώ αναπάντητα γκολ και εκτόξευσε τη διαφορά στο +13 (23-10), με τις Γιαπωνέζες να εκμεταλλεύονται τη χαλάρωση της ελληνικής ομάδας και να μειώνουν στο τελικό 25-15.
Greece overpower Japan to seal second place in Group B! 🇬🇷
— Waterpolo 360 (@Waterpolo360) July 15, 2025
📸 MTB Photos / Albert ten Hove#waterpolo360 #waterpolo #vaterpolo #vizilabda #pallanuoto #wasserball pic.twitter.com/JdJSGYVA41
Επόμενος αντίπαλος της Εθνικής μας, η Γαλλία, το μεσημέρι της Πέμπτης σε έναν νοκ-άουτ αγώνα για πρόκριση στην οκτάδα, στην οποία αν οι παίκτριες του Χάρη Παυλίδη προκριθούν θα βρεθούν απέναντι στην ασημένια Ολυμπιονίκη Αυστραλία.
Τα οκτάλεπτα: 6-3, 6-3, 6-4, 7-5
Οι συνθέσεις:
ΕΛΛΑΔΑ (Χάρης Παυλίδης): Σταματοπούλου, Ελευθ. Πλευρίτου 1, Τριχά 4, Σάντα 3, Γιαννοπούλου 2, Ξενάκη 1, Νίνου, Πάτρα, Β. Πλευρίτου 3, Τορνάρου, Μυριοκεφαλιτάκη 7, Τζούρκα, Κουρέτα 2, Κρασσά 2
ΙΑΠΩΝΙΑ (Σότα Χαζούι): Χ. Ινάμπα, Αρίμα 3, Α. Ινάμπα 1, Ούρα 2, Καουαγκούτσι 5, Σιτάρα 2, Σουνάμπε, Σεκίνε, Οτσούμπο, Νισιγιάμα, Ινούε, Κομπαγιάσι 2, Νόντα, Νιναγκάουα
