ΑΘΗΝΑ
21:00
|
24.06.2026
Οι πρωταθλήτριες της Εθνικής Ομάδας Πόλο πήραν το χρυσό νικώντας την ομάδα της Ουγγαρίας με 12-9.
Τα δυναμικά κορίτσια της Εθνικής Ομάδας Πόλο
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

Το χρυσό μετάλλιο στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πόλο γυναικών 2025 της Σιγκαπούρης κατέκτησαν σήμερα τα κορίτσια της Εθνικής Ομάδας νικώντας με 12-9 τις αντιπάλους τους από την Ουγγαρία.

Με τον τρόπο αυτό, η Ελλάδα ξαναβρίσκεται στην κορυφή του βάθρου 14 χρόνια μετά από ανάλογη επιτυχία που είχε καταφέρει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Πόλο στη Σαγκάη της Κίνας το 2011.

Οι χρυσές πρωταθλήτριες έψαλαν τον εθνικό ύμνο στη διάρκεια τελετής απονομής του τροπαίου.

Συγχαρητήριο μήνυμα στα χρυσά κορίτσια της Εθνικής Ομάδας Πόλο έσπευσε να στείλει ο πρόεδρος της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής, Ισίδωρος Κούβελος, με την ακόλουθη, λιτή φράση:

«Εθνική Υπερηφάνεια! Τα χρυσά μας κορίτσια στην κορυφή του Ολύμπου. Σας ευχαριστούμε μέσα από την καρδιά μας».

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Οι ομάδες που προκρίθηκαν στους νοκ άουτ αγώνες του Μουντιάλ 2026, στη φάση των 32

Πέθανε στα 54 του ο Τάκης Γκώνιας- Βαρύ πένθος για το ελληνικό ποδόσφαιρο

Ποιοι δρόμοι κλείνουν απόψε σε Αθήνα, Καλλιθέα λόγω του αγώνα δρόμου SNF Nostos

Μουντιάλ 2026: Αργεντινή, Γαλλία και Νορβηγία «πέταξαν» για τους «32»

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα