«Για μπάνιο πάω» τραγουδά σήμερα ο Στέλιος Καζαντζίδης σε μουσική και στίχους του Απόστολου Καλδάρα. Ρεμπέτικο… προ κλιματικής αλλαγής που δεν απέχει και πολύ από το σήμερα.
Βρε τι ‘ναι τούτο το κακό
τι φλόγα, τι καμίνι
Λες κι η Αθήνα άναψε
και φούρνος έχει γίνει
Καλέ κοπέλα, καλέ κοπέλα
για μπάνιο πάω κι αν θέλεις έλα
Αν δεν γουστάρεις Φάληρο
τραβάμε για Γλυφάδα
Δικά μου όλα τα έξοδα
και γλέντι και βαρκάδα
