Δέκα ακίνητα του Δημοσίου διατίθενται σε εργολάβους στο πλαίσιο της «Κοινωνικής Αντιπαροχής»

Ως «μια πρωτοποριακή σύμπραξη δημόσιου και ιδιωτικού τομέα», χαρακτήρισε το πρόγραμμα η υπουργός Δόμνα Μιχαηλίδου.