Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο του Ισραήλ, Ισαάκ Χέρτζογκ, είχε σήμερα το απόγευμα ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες από το Μέγαρο Μαξίμου, ο Κυριάκος Μητσοτάκης συζήτησε με τον πρόεδρο του Ισραήλ τις τελευταίες εξελίξεις στην περιοχή επισημαίνοντας την ανάγκη απελευθέρωσης των ομήρων, την εξαιρετικά σοβαρή ανθρωπιστική κρίση στη Γάζα και την ανάγκη άμεσης κατάπαυσης πυρός και απρόσκοπτης ροής ανθρωπιστικής βοήθειας.

Η επικοινωνία έγινε λίγη ώρα πριν την έναρξη του ισραηλινού υπουργικού συμβουλίου ασφαλείας με επίκεντρο τα σχέδια κλιμάκωσης των στρατιωτικών επιχειρήσεων και την σταδιακή αλλά πλήρη κατοχή της Λωρίδας της Γάζας.
