Νοσοκομείο Γεννηματάς: ΕΔΕ για το ασανσέρ που έπεσε από τον 3ο όροφο

Σε εξέλιξη η ΕΔΕ στο Νοσοκομείο «Γ. Γεννηματάς», μετά το περιστατικό με το ασανσέρ που έπεσε από τον 3ο όροφο στο ισόγειο.