«Αυγουστιάτικο» τραγουδά σήμερα η Ρένα Μόρφη. Ένα καινούργιο τραγούδι που έγραψε ο Φοίβος Δεληβοριάς ένα αυγουστιάτικο μεσημέρι.
Ικαριώτικο κρασί
Πίνω εγώ και πιες κι εσύ
Πίνω εγώ και πιες κι εσύ
Είδα μπρος μου αντικρυστό
Το Δεκαπενταύγουστο
Το Δεκαπενταύγουστο
Ο γραίγος κι ο σιρόκος
Μου πήραν τα μαλλιά
Και τ’ άπλωσαν στο χάρτη, Παναγιά μου
Μ’ όλα σου τα φιλιά
Πιάσε με από τη μέση
Και βρες μου ποιο νησί
Είναι του κόσμου η θέση
Παναγιά μου
Που θα ‘μαστε μαζί
