Η συνάντηση των Ντόναλντ Τραμπ–Βλαντίμιρ Πούτιν στην Αλάσκα ολοκληρώθηκε λίγο πριν τις 2 τα ξημερώματα. Ήταν μια συνάντηση υψηλού συμβολισμού, με λίγα χαμόγελα, αρκετές ανατροπές στο πρόγραμμα και το πρωτόκολλο, με διαβεβαιώσεις για καλό κλίμα και πρόοδο στις σχέσεις των δύο χωρών, αλλά χωρίς συγκεκριμένη συμφωνία για το ζήτημα της Ουκρανίας.
Έχω κάθε λόγο να πιστεύω ότι συνεχίζοντας αυτήν την πορεία, μπορούμε να τερματίσουμε τη σύγκρουση στην Ουκρανία το συντομότερο δυνατόν, δήλωσε ο πρόεδρος της Ρωσίας, Βλαντίμιρ Πούτιν.
Υπάρχει ακόμη δρόμος μέχρι την επίτευξη συμφωνίας, είπε από την πλευρά του ο πρόεδρος των Ηνωμένων Πολιτειών, Ντόναλντ Τραμπ.
Και ακολουθεί η ματιά των σκιτσογράφων από τον κόσμο και την Ουκρανία…






