Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σήμερα Πέμπτη 28/8, θα μεταβεί στη Θεσσαλονίκη ενόψει της ΔΕΘ από όπου -σύμφωνα με το Μαξίμου- θα ανακοινώσει τις επόμενες μέρες μέτρα «στοχευμένα προς τη μεσαία τάξη και την οικογένεια!»…
Την ίδια ώρα στη Βουλή οδεύει το νέο εργασιακό νομοσχέδιο της Νίκης Κεραμέως που με την 13ωρη στον ίδιο εργοδότη και τη 10ωρη εργασία σε δύο εργοδότες μάλλον υπονομεύει κάθε έννοια οικογενειακού προγραμματισμού.


Και η ΑΔΕΔΥ σήμερα βγαίνει στους δρόμους ενάντια «στην επιχειρούμενη ποινικοποίηση της συνδικαλιστικής, κοινωνικής και πολιτικής δράσης». Γιατί αλλιώς θα τρώμε μόνο… σανό!

Διαβάστε επίσης:
