Κατάμεστο από κόσμο είναι απόψε το Θέατρο Πέτρας στην Πετρούπολη ενόψει της συναυλίας του συγκροτήματος «Κοινοί Θνητοί» που διοργανώνει το Συνδικάτο Οικοδόμων Αθήνας σε ένδειξη αλληλεγγύης για τον σκληρά δοκιμαζόμενο λαό της Παλαιστίνης.

Πριν την έναρξη της συναυλίας οι διοργανωτές ενημέρωσαν από τα μεγάφωνα το πλήθος του κόσμου για το νέο αντεργατικό νομοσχέδιο της κυβέρνησης.

Ανανέωσαν επίσης το κάλεσμα στους εργαζόμενους για συμμετοχή στο συλλαλητήριο των συνδικάτων την ερχόμενη Δευτέρα, 8 Σεπτέμβρη, στο Σύνταγμα.
