Από 13/9, ξεκινά 24ωρη Σαββατιάτικη λειτουργία Μετρό, τραμ, λεωφορείων

Από το Σάββατο, 13/9, και κάθε Σάββατο όλα τα Μέσα Συγκοινωνίας στην Αθήνα, πλην τρόλεϊ και ΗΣΑΠ, θα λειτουργούν 24 ώρες.