«Biko» τραγουδά σήμερα ο Πίτερ Γκάμπριελ για τον Νοτιοαφρικανό Στιβ Μπίκο, τον αγωνιστή που δολοφόνησε στις 12 Σεπτεμβρίου του 1977, το τότε κράτος-απαρτχάιντ της Νοτίου Αφρικής. Σήμερα ένα άλλο κράτος απαρτχάιντ –το Ισραήλ– «δολοφονεί» την αλληλεγγύη.
You can blow out a candle
But you can’t blow out a fire
Once the flames begin to catch
The wind will blow it higher
