Ο Ολυμπιακός πάλεψε αλλά ηττήθηκε με 2-0 από την Άρσεναλ

Οι «Ερυθρόλευκοι» ήταν «άσφαιροι» και στη 2η αγωνιστική του Champions League παρά την καλή τους εκτός έδρας εμφάνιση.