ΑΘΗΝΑ
01:55
|
25.06.2026
Κάθε μέρα κι ένα τραγούδι χωρίς επικαιρότητα…
Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω

«Me And My Monkey» τραγουδά σήμερα ο Ρόμπι Γουίλιαμς, ο οποίος ξεσήκωσε χθες Πέμπτη 2/10 το κοινό της συναυλίας του στο Καλλιμάρμαρο. Μόνον εδώ αγαπιέται τόσο αυτό το τραγούδι, είπε ο Βρετανός ποπ σταρ για το «Me And My Monkey».

Me and my monkey
Drove in search of the sun
Me and my monkey
We don’t wanna kill no Mexican
But we got ten itchy fingers
One thing to declare
When the monkey is high
You do not stare

Το μοιράζομαι:
Το εκτυπώνω
ΣΥΝΑΦΗ

Ξανάνοιξε το Μπέη Χαμάμ στη Θεσσαλονίκη

Στις 17-26 Ιουλίου το φετινό Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας

Η Κιμίκο Γιοσίντα στην Ύδρα ως τις 26/7- Δεν θα την ξεχάσεις

Έκθεση έργων του Θεόδωρου Στάμου ως τις 4 Ιουλίου στη γκαλερί Roma Gallery

Γραφτείτε συνδρομητές
Ενισχύστε την προσπάθεια του Κοσμοδρομίου με μια συνδρομή από €1/μήνα