Την αποπομπή του Άδωνι Γεωργιάδη ζητά η Νέα Αριστερά, μετά την επίθεση που εξαπέλυσε σε βάρος της Όλγας Κοσμοπούλου, διευθύντριας ΕΣΥ του Γ.Ν. Νίκαιας, μέλους της ομάδας γιατρών που παρακολουθεί τον Πάνο Ρούτσι, που συνεχίζει για 21η ημέρα την απεργία πείνας στο Σύνταγμα, με αίτημα την διενέργεια τοξικολογικής εξέτασης της σορού του γιού του που έχασε τη ζωή του στο έγκλημα των Τεμπών.
Σε μια ανάρτηση-λίβελο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ο υπουργός Υγείας παραθέτει ως «επιβαρυντικό» στοιχείο περιπτώσεις που η Όλγα Κοσμοπούλου έχει εξετάσει στο παρελθόν λόγω ιατρικής ιδιότητας και κοινωνικής ευαισθησίας και άλλους απεργούς πείνας και της προσάπτει «πολιτικά και όχι ιατρικά κίνητρα».
Με μία απλή αναζήτηση στο διαδίκτυο μπορείτε να βρείτε και εσείς τα εξής στοιχεία για την «καριέρα» της κας Όλγας Κοσμοπούλου ως ιατρού των κατά καιρούς απεργών πείνας της Αριστεράς:
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) October 4, 2025
«•Κώστας Σακκάς (2013): Αναφέρεται ρητά ως «η γιατρός του Κώστα Σακκά» και μιλά δημόσια για…
«Κάθε μέρα που περνάει και η κυβέρνηση αφήνει ατιμώρητες τις ύβρεις προς στον ιατρικό κόσμο, ενισχύει τον φόβο απέναντι σε όσους στέκονται δίπλα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Η συκοφάντηση των γιατρών δεν είναι “επιχειρηματολογία”: είναι εκφοβισμός και η αποπομπή του Υπουργού Υγείας αποτελεί μονόδρομο» τονίζει μεταξύ άλλων η Νέα Αριστερά.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της Νέας Αριστεράς:
Η χυδαία στοχοποίηση της γιατρού Όλγας Κοσμοπούλου από τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη δεν είναι απλώς ένα άτοπο τηλεοπτικό σχόλιο. Είναι πολιτική επίθεση ενάντια στην ιατρική δεοντολογία, στην ανεξαρτησία των γιατρών και, το πιο ανησυχητικό από όλα, στην ίδια την ανθρώπινη ζωή. Όταν ένας υπουργός επιδεικνύει για πολλοστή φορά “μετεμφυλιακή” νοοτροπία και ρωτάει για τα “πολιτικά φρονήματα” ενός γιατρού ή των ασθενών του, επιστρέφουμε στις σκοτεινές εποχές όπου το κράτος εξετάζει την ιδεολογία των πολιτών πριν παράσχει περίθαλψη.
Ο κ. Γεωργιάδης, αντί να επιδείξει σεβασμό στο ιατρικό λειτούργημα και να δείξει την ελάχιστη ευαισθησία που επιβάλλει η κατάσταση ενός ανθρώπου στην 20η ημέρα απεργίας πείνας, επέλεξε να απαξιώσει την ιατρική επιστήμη, να σπιλώσει την επαγγελματική τιμή της Διευθύντριας ΕΣΥ και να υπονοήσει ότι η φροντίδα ασθενή καθορίζεται από κομματικές ταυτότητες. Αυτό είναι ασέβεια και επικίνδυνη ρητορική. Είναι πολιτική εκστρατεία τρομοκράτησης των γιατρών που στέκονται δίπλα σε ανθρώπους σε απόγνωση.
Η Νέα Αριστερά δηλώνει ξεκάθαρα:
- Κ. Γεωργιάδη, οι γιατροί δεν κάνουν “πολιτική” όταν σώζουν ζωές. Κάνουν ιατρική.
- Η στοχοποίηση της κ. Κοσμοπούλου είναι επίθεση ενάντια στο ίδιο το ΕΣΥ και τους γιατρούς που εργάζονται κάτω από εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες.
- Η προσπάθεια να παρουσιαστεί ως ύποπτη ή “κατευθυνόμενη” κάθε φωνή που υπερασπίζεται έναν απεργό πείνας είναι απαράδεκτη και επικίνδυνη.
Απαιτούμε άμεσα:
- Την αποπομπή του κ. Γεωργιάδη και άμεση ανάκληση των απαξιωτικών δηλώσεων του για την κ. Κοσμοπούλου και όλους τους γιατρούς που φροντίζουν τον Πάνο Ρούτσι
- Να σταματήσει αμέσως κάθε απόπειρα πολιτικοποίησης της ιατρικής φροντίδας. Κανένας υπουργός δεν έχει το δικαίωμα να εκτοξεύει κατηγορίες κατά γιατρών επειδή διαφωνεί πολιτικά.
Την άμεση ικανοποίηση του δικαίου αιτήματος του Πάνου Ρούτσι.
Κάθε μέρα που περνάει και η κυβέρνηση αφήνει ατιμώρητες τις ύβρεις προς στον ιατρικό κόσμο, ενισχύει τον φόβο απέναντι σε όσους στέκονται δίπλα σε ανθρώπους που έχουν ανάγκη. Η συκοφάντηση των γιατρών δεν είναι “επιχειρηματολογία”: είναι εκφοβισμός και η αποπομπή του Υπουργού Υγείας αποτελεί μονόδρομο».
