Ξεκίνησε η δίκη για το Predator: Κατέθεσε ο Νίκος Ανδρουλάκης

Με την κατάθεση του μάρτυρα Νίκου Ανδρουλάκη ξεκίνησε η δίκη των δύο Ελλήνων και δύο Ισραηλινών επιχειρηματιών για το λογισμικό υποκλοπών Predator.