«Δημητρούλα Μου» τραγουδά σήμερα ανήμερα του Αγίου Δημητρίου, πολιούχου της Θεσσαλονίκης η Χάρις Αλεξίου. Χρόνια πολλά σε όλες τις Δημητρούλες μας.
Δημητρούλα μου γεια σου
Πάρτα όλα δικά σου
Τα ναζάκια σου άσ’ τα
Με τη γάμπα σου σπάσ’ τα
Κι όλα εγώ τα σπασμένα
Τα πληρώνω για σένα
