«Πατάω Ένα Κουμπί» τραγουδά σήμερα ο Πάνος Τζαβέλλας από τον δίσκο του με τον τίτλο «Τα Τραγούδια της Κατοχής». Μαυραγορίτες, δωσίλογοι ακόμη και δικτάτορες μνημονεύτηκαν χθες ανήμερα του έπους του ’40.
Πατάω ένα κουμπί
και βγαίνει μια χοντρή
και λέει στα παιδάκια
νιξ φαΐ.
Θα πάω να το πω
στον Ερυθρό Σταυρό
πως είσαστε
συνένοχες κι οι δυο.
